در مقر فرات ، مشغـول امور جاری روزانه بودیم که بمب افکنهای عراقی

در آسمان هویدا شدند .

طبق معمول پناهگاهی جز آب نداشتیم . پریدیم داخل ِ آب .

بچـه هایی که شیطنتشــان زیاد بود خطاب به خلبانان دشمن میگفتن :

نزنید ، نزنید ، ما غازیم و شروع میکردن صدای غاز درآوردن ....

+ نوشته شده در  دوشنبه چهارم بهمن ۱۳۹۵ساعت 15:50  توسط محسن شاكري  |