|
در مقر فرات ، مشغـول امور جاری روزانه بودیم که بمب افکنهای عراقی در آسمان هویدا شدند . طبق معمول پناهگاهی جز آب نداشتیم . پریدیم داخل ِ آب . بچـه هایی که شیطنتشــان زیاد بود خطاب به خلبانان دشمن میگفتن : نزنید ، نزنید ، ما غازیم و شروع میکردن صدای غاز درآوردن ....
+ نوشته شده در دوشنبه چهارم بهمن ۱۳۹۵ساعت 15:50  توسط محسن شاكري
|
|